Tervetuloa jäseneksi

Suomi-koulujen tuki ry:hyn liitytään täyttämällä liittymislomake.

Järjestöön voivat liittyä kaikki maailmalla toimivat Suomi-koulujen opettajat, apuopettajat, ohjaajat, koulujen johtajat jne.. Opettajat ovat jäseniämme kun ilmoittautuvat itse tämän verkkosivuston kautta: https://suomikoulut.fi/info/liity-jaseneksemme/.

Jokaisen jäseneksi liittyvän pitää itse luovuttaa meille yhteystietonsa.  Opettajien tehtävänä on ilmoittaa ajantasaiset jäsentiedot Suomi-koulujen tuki ry:lle (esimerkiksi sähköpostiosoitteen muutos tai/ja poisjääminen Suomi-koulutoiminnasta).

Jäsenmaksua ei ole.

Mitä tällä sivustolla on tarjolla jäsenille?

• Opetusmateriaalia, mm. kirjoittamisen opettamiseen
  • Opetushallituksen järjestämien koulutustilaisuuksien luennoitsijoiden antamat materiaalit
  • Suomikouluopas, kolmen kokeneen opettajan laatima laaja julkaisu, joka sisältää tietoa ja käytännön ohjeita Suomi-koulussa opettamisesta
  • Juhlaopas-julkaisu, jonka tarkoituksena on johdatella Suomi-koulujen opettajia huomioimaan suomalaisia juhlapäiviä ja niihin liittyviä tapoja luontevana osana koulutyötä
  • Satuja-osastossa on Päivi Honkakosken kirjoittamia satuja, jotka Suomi-koulujen tuki ry on ostanut kirjailijalta nimenomaan Suomi-koulujen opettajien opetuskäyttöön. Osaan saduista liittyy myös tehtäviä, joita opettaja voi vapaasti lainata.
  • Kielenhuoltokurssin tekstit ja tehtävät, jotka ovat vapaasti opettajien käytettävissä
  • Kielioppiharjoituksia (vastauksineen), jotka liittyvät Uusi apulainen -kielioppaaseen
  • Sieltä voit lukea myös viimeisimmät jäsenkirjeet.
Liity jäseneksemme
Järjestöön voivat liittyä kaikki maailmalla toimivat Suomi-koulut.
LIITY