HeviSaurus ja Sapelihammaslääkäri

Axel K., Braunschweigin suomalainen kielikoulu

Kiva kirja lukea kerran, mutta liian monimutkainen tullakseen suosikiksi. Oliko tämä kenties kirjasarjan osa? Paljon henkilöitä, joita ei varsinaisesti esitelty. Sanaleikit (sapelihammaslääkäri jne.) menivät ohi pienemmiltä, mutta olivat hauskoja aikuiselle.

St Albansin Suomi-koulun kerhoryhmä, 4-5-vuotiaat

Kirjan päähenkilö on herra Hevisaurus. Hevisauruksen hammasta särki. Hän päätti kysyä pöllöltä neuvoa. Pöllö antoi hänelle ja ystävilleen kartan, jonka evulla pääsee sapelihammaslääkärin luokse. Pidin kirjasta paljon. Annan kirjalle 5/5 pistettä.

Maija 7v, Geneven Suomi-koulun lukuryhmä I

Kirjan päähenkilö on herra Hevisaurus. Kirja on lastenkirja. Juoni kertoo hampaasta. Tykkäsin, kun herra Hevisaurus meni hammaslääkäriin. Pidin siitä, kun herra Hevisauruksella oli hammas kipea ja kipu parani lopulta. Annan kirjalle 5/5 pistettä.

Otso 7v., Geneven Suomi-koulun lukuryhmä I