Kesän 2023 koulutuspäivät

Merkitse jo nyt kalentereihisi seuraavat päivät

KE 2.8.2023 Suomi-kouluissa toimivan hallintoväen koulutus

KE 2.8.2023 yhteinen illanvietto hallintoväen ja opetusväen kanssa

TO 3.8.2023 Suomi-koulujen opettajien koulutus Opetushallituksessa – tervetuloa kaikki Suomi-kouluissa toimivat mukaan

TO 3.8.2023 illanvietto perinteiseen tapaan (maittavaa ruokaa ja iloisia kohtaamisia, esiintymisiä unohtamatta)

PE 4.8.2023 Suomi-koulujen opettajien koulutus jatkuu

Koulutus on aina sekoitus teoriaa ja käytännön työpajoja sekä verkostoitumista. Tule mukaan motivoitumaan Suomi-koulutyöhön sekä saamaan aimo annos vinkkejä ja tapoja toimia Suomi-koulujen tunneille. Saamamme palaute on aina poikkeuksetta kiittävää – opettajat, apuopettajat ja muut osallistujat kokevat voimaantuvansa koulutuspäivillä ja ymmärtävänsä ns. Suomi-koulujen isomman kuvan sekä merkityksen suomalaiselle opetukselle, kielen osaamiselle, kulttuuriperimän välittämiselle ja pohjoismaisen arvomaailman edistämiselle.

Ohjelma ja ilmoittautuminen aukeavat huhtikuun lopussa/toukokuun alussa.

Seuraa ilmoitteluamme sekä Suomi-Seura ry.:n ilmoittelua.

Koulutuspäivät järjestetään tiiviissä yhteistyössä Opetushallituksen, Suomi-Seura ry.:n sekä Suomi-koulujen tuki ry::n kanssa.

Kuvituskuva aiemmilta koulutuspäiviltämme.