Suomi-koulujen opettajien koulutuspäivät 2024

Kesän 2024 Suomi-koulujen opettajien koulutuspäivät järjestetään 1.-2. elokuuta Helsingissä. Koulutuspäivät alkavat opettajien yhteisillä “etkoilla” jo 31. heinäkuuta. Kvs-säätiön koordinoiman Sivistyksen teemavuoden 2024 innoittamana koulutuspäivien teemana on tänä vuonna sivistys! Luvassa on siis jälleen monipuolinen kattaus innostavia luentoja, käytännön työpajoja sekä verkostoitumista Suomi-kouluihmisten kesken.

Koulutuspäivien tarkempi ohjelma julkaistaan sekä ilmoittautuminen avataan myöhemmin keväällä. Ajankohtaisimmat tiedot koulutuspäivistä löydät Suomi-Seuran nettisivuilta.

Koulutuspäivät järjestetään yhteistyössä Opetushallituksen, Suomi-Seura ry:n ja Suomi-koulujen tuki ry:n kesken.

Artikkelin kuvituskuva vuoden 2023 koulutuspäiviltä, joille osallistui noin 80 Suomi-kouluopettajaa eri puolilta maailmaa. Kuva: Kimmo Brandt.