Opettajien koulutuspäivät 4.-5.8.2022! Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Maailma on muuttunut paljon viimeisten vuosien aikana.  Nopeatempoinen arkemme, uutistulva ja monialainen media vaativat meiltä taitoa ymmärtää ja tulla ymmärretyksi. Koulutuspäivien teemana onkin tänä vuonna media- ja monilukutaito, joka mahdollistaa meille paremman osallisuuden arkeemme. On sanottu, että monilukutaito on taitoa suhtautua maailmaan samaan aikaan avoimesti mutta terveen kriittisesti.

Tätä taustaa vasten ajatellen, tuntuu, että vain muutos on pysyvää. Tämän vuoden koulutuspäivillä pysähdymmekin myös luotaamaan tulevaisuuteen ja pohtimaan Suomi-koulujen suuntaa.

Koulutuspäivät järjestetään Opetushallituksen tiloissa (Hakaniemenranta 6). Molempien päivien aamupäiväluennot striimataan ja tarjolla on myös etätyöpaja perjantaina.

Nähdäänhän Helsingissä? Tervetuloa niin uudet kuin entisetkin opettajat & apuopettajat!

Tässä linkit ohjelmaan ja ilmoittautumiseen: